SaHabat ArCher

Wednesday, May 25, 2011

Tanya sama pokok?

lirik dia aku suka...huuu..
Layannn
Tersesat malu bertanya
Tak tahu tak tahu ke mana
Terlalu banyak alasannya
Ku terdiam

Menyusur di kaki lima
Terlihat bayang wajah kelmarin
Tersentuh hati bagai luruh

Chorus
Tanya sama pokok apa sebab goyang
Jawab angin yang goncang
Terbang burung terbang
Patah sayap diduga
Seandainya rebah
Kau masih ada

Terlalu mahu dan mahu
Terlupa apa yang perlu
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam

Tak mudah namun tak susah
Terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh

Ulang Chorus

Kau masih ada
Kau masih ada
Kau masih ada
Kau masih ada

Terlalu mahu dan mahu
Terlupa apa yang perlu
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam


Tak mudah namun tak susah
Terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh
Tanya sama pokok

Meet Uncle Hussain Feat Hazama - POKOK
DOWNLOAD sini...nak DENGAR pun boleh kat situ...

5 comments:

bila blog bercerita said...

layan2~~~lalalalal....

Nour Akmal said...

alamak..ketinggalan zaman sy ni..
mcm tak familiar plk lagu ni kat telinga sy..tp layannnn...=p huhu

prinCe arCher said...

@bila blog bercerita zassss..hakhak

@Nour Akmal lepas nie bole la cuba2 dengar...heee

aiman rashidd said...

jangan jadi macam pokok :) HIHI

prinCe arCher said...

jadi pokok pun baik apa...
bermanfaat jugak pada psekitaran...

bak metafora
jadilah seperti pokok yang bekalkan oksigen untuk hidupan dan kesegaran jugak terasa dek khijauannya...dan kuat seperti akar yang mecengkam tanah...heee=D