SaHabat ArCher

Monday, May 2, 2011

Mimpi

Yelah...orang cakap mimpi yu mainan tido...tapi kadang2 bermasalah jugak kalau dah tak tau bezakan antara mimpi atau kenyataan...boleh tak keruan dibuatnya...

apa jadi kalau bila terjaga rasa macam sesuatu memang dah betul2 berlaku...segar2 je jalan cerita yang tergambar tu...ibaratkan rasa macam orang dah bagi harapan dan tiba2 katakan tu cuma gurauan an...macam nak teruskan stay kejamkan mata sampailah tahu apa kesudahan cerita tu...
mimpi ke memang betul2 aku dah lalui tu???aiseyman...

mimpi oh mimpi...ko nie memang mimpi semata2 ke???mimpi takkan jadi kenyataan laa...aku tau aku sapa...biarlah setakat bermimpi je...

tapi kalau diingatkan balik selalunya memang kita dah tak ingat mimpi kita tu an...dalam kes yang luar dari biasa nie lah yang buat terfikir jap..mimpi ke???
patutlah orang pun ada cakap mimpi dah jadi kenyataan bila dapat apa yang diimpikan...memang syok habis kalau mimpi jadi kenyataan nie..tu kalau yan kita suka la..huuuu...

celik je mata apa yang ditanya pada diri..

MENGIGAU ke apa???

kabur

note:kalau dah mimpi tu macam2 pun boleh jadi...berpijak pada bumi nyata...jangan lupa bahawa langit yang dijunjung dan dibumilah tempat berpijaknya...

14 comments:

intan.maisarah said...

mimpi itu indah tahu.

jika mimpi itu mengikut spesifikasi yang kita inginkan

emmajean said...

wah suka bermadah2 ek !!! anyway nice blog ...

singah2 la blog saya k...

www.emmaeema.blogspot.com

prinCe arCher said...

@intan.maisarah memang indah=D

prinCe arCher said...

@emmajean bukan selalu..hehehe...btw thanks...
akan melawat...datang la lagi=D

miss pas0la said...

=)

bila blog bercerita said...

ermmm...kitew annn...penah tau mmpi mnde yg sme byk kli...pas2 an....pe yg kitew mmpi 2 jdik tol2.....cian an kiteww....

(...sile bce ala2 budak ngah mengadu...)

=P

munirah mat hussin.. said...

mmpi pe bunde kutat?? huhu~~~~

aleen aiden said...

btul2,sume yg xrelevan pon bley jadik relevan dlm mimpi.hu3

prinCe arCher said...

@miss pas0la suka tengok senyuman tu=D

prinCe arCher said...

@bila blog bercerita kalau mimpi buruk mesti xbest an...anyway...tumpang sedih=p

prinCe arCher said...

@munirah mat hussin.. jeng3...orang ate biarlah rahsia...bwerkk..=p

prinCe arCher said...

@aleen aiden kalau macam tu takpa lagi...kalau yang separuh2 tu susah gak...lama jugak t amik masa tuk betulkan balik setting kepala uuu...hehehe

munirah mat hussin.. said...

@prinCe arCher rhsie la sgt kn?? :)

prinCe arCher said...

@munirah mat hussin.. eh3...pandai yerp lening erk...rahsia la dulu=p