SaHabat ArCher

Sunday, July 31, 2011

Aku Tak Layak

SORRY LAMBAT...angkara tak boleh tidur malam...aku datang lambat sekolah hari nie(walaupun memang muka cop datang lambat)huhu...Entah kenapalah selalu je tak lena nak tidur...pejam punya pejam tengok2 dah pukul 5 pagi...kena tunggu masuk waktu dulu la kalau tak nak terlepas waktu..aiyark..=.=

HARI nie 30/07/2011...sekali lagi aku datang ke ex-secondary school aku TUN TELANAI untuk bantu kawan2 yang lain jadi fasi adik2 yang bakal amik SPM tahun nie..Kalau nak tolong banyak tak dapat...so,sikit2 boleh la...aku tak nak bebel banyak2..just nak share gambar sikit2 nie..
scrolllll...

sesi minggu lepas...kelas addmath

sesi hari nie bersama chemistry

bersama guru penyelaras dan guru kaunseling






Tu saja buat kali nie...jumpa lagi...





3 comments:

bila blog bercerita said...

waaa...jdik fasi tok adik2...??
msti best student niyh dlu kan....
terbaekk laahhh..

~AtEeN~ said...

tajuk entry mcm x kena jer dgn entry ni. :)

prinCe arCher said...

@bila blog bercerita takda lah...tolong buat menyemak je nie..hehehe

@~AtEeN~ dop kena ke???kena kot...huhu:p