SaHabat ArCher

Sunday, February 28, 2010

tidak mampu aku...

Jam pd skrin kompter aku mnunjukkan pukul 4.20pg...jariku sperti ringan utk bergerak sndiri...tidak dpedulikn slainnya...hnya apa yg terlintas aku muatkn...apa yg cuba aku lakukn..adkh knyataan atau repekan...knapalh prasaan aku brasa klainan pd pg nie...Walaupun hri sdh hmpir subuh...namun mataku msih tidak dapat dipejam..Ntah apa yg sdang aku fikirkn pun aku xtau...Smua prasaan bcampur baur mnjd 1...maybe aku sdg mmikirkn tntg pjalanan hidupku yg lalu dan hari2ku yg mndtg yg blom tau apakh ksudhnnya...Ktka 2..Siapakah aku???..Dimanakah aku???bjayakh aku???bgunakah aku???Bgaimanakh khidupan aku ktika i2 agknya...huhhhh..aku pon x pasti...
smua nie adlh ktentuan Allah S.W.T yang Maha MenCipta & mentadbir sekian alam...Aku sbg hambaNya hnya mmpu beserah bahkn pasrah ats sgla ktentuanNya utk diriku..Saat nie aku mrasakan kkosongan dlm jiwaku yg hilang ntah kmana..sribu psoalan bmain dfikiran seolah2 mgharapkn persoalan djwb serta-merta..
Apa yg aku mksudkn seorg tman yg bleyh diajak bbual bicara yg mana bglar sbg "teman tapi mesra" utkku..hmmmmm...Pergilah smua i2..biarkn aku mmdm memori episod lukaku ini...btapa pahit utk dtelan..ttpi hrus jga dhadapi...Walaupun prasaan utk mmpunyai tman istimewa i2 msih ada...ttpi pngalamn mmbuatkn aku serik utk bbicara soal hati dan perasaan lbih2 lg utk mmpunyai teman istimewa buat msa tdkat nie..Ttapi sekiranya mmg dtakdirkn..aku tidak mmpu utk mnafikannya..Rasa serik ,,mmbtasi sgalanya..Lgpun aku blum ktemukan pengganti...siapakh psgan aku sbnarnya...dan bila??..Walaupun usiaku msih muda dan terlalu awl utk mmbicaranya...ttpi nalurinya sdh ada utk mmpunyai prasaan i2..bkn utk bbhong tpi i2 knyataannya..klu dfikirkn usia yg sesuai..entahkn sempat aku mncapaikn detiknya..Apa nk jdlah dgn aku nie..pi mai pi mai tang tu jugak..balik wajah i2 jgk yg muncul...Ttpi aku sdar siapa diriku..Aku xkn mgkin mmpu mnawan hatinya yg mgkin sdh dcuri org..Tidak ada apa yg ada pdku...Siapalah AKU..biarlah aku mmendam rasa nie shgga tiba detiknya utk diluahkn mlalui bicara...kmuncalannya sdh ada sblum drpd sblumnya...Nmun aku cuma mmdam rasa kerna kmampuan yg aku ada tidak trcapai utk myainginya mmbatasi sgalanya..tmbahan...Aku tdk mahu brdiri ats simpatinya dan tidak mhu dplakukn sperti mminta belas darinya smata2..biarkn ia tiba dgn sendiranya..bibir tidak perlu bersuara bila hati sdh mla bbicara...hmmmm..Salahkah aku mmpunyai prasaan thdpmu???salahkh aku???mgkinkh aku btepuk sblah tgn atau kamu trut mrasakan sama seperti aku rsakan???..

0 comments: