SaHabat ArCher

Sunday, February 14, 2010

pada satu malam...(11/02/2010)



Kjadian 2 blaku time aku n family pergi ke airport...Aku pgi sana utk mjemput mak sdare n spupu aku blik drpd mekah kerjakn umrah...Aku sampai awl skit...Time mnunggu tu aku duduk la kat 1 pnjuru kat balai ketibaan ngan sis aku..Kjap2 bdiri..kjap2 duduk...Xduduk diam la time 2 bleyh dkatekn,,huhu...Incident nie blaku time org2 sibuk kluor dr pintu balai ktibaan lpas burung besi mndarat di Lapangan Terbang Sultan Mahmod yg bru siap lg indah itu pd pkul 8.50mlm...detail lg 2 aku bagitau..bkn ape...sje nk promote...hehe..Aku rse sgguh tersentuh ble tgok diaorg time mlihat sndiri kat dpn mate aku nie...Cerita sbenornye bgini...Ade sorg pakcik nie..bleyh dkatakn kategori brumor laaa...Time 2 dye sorg je..Kluor dr balai ktibaan..PakCik nie wlaupun dh bermuor tpi ade pnampilan laa..Yelaaa...Walaupun kte dh brumor msti mnjge pnampilan,,,bkn begitu kwn2???...Kte kne jaga pnampilan bcos org bleyh mnilai kta dri pnampilan jgk kn..bgus 2 pakCik..Isk..byk pulak aku menyimpang...sory2..kat mane tdi...Owh...Time kluor erk..Ermmm..kat situ ade isteri dye yg setia mnunggu utk mnjemput suami tercinta yg pulang dri mne ntah aku pun xtau..Xsempat plok aku mnanye...hehe..Yg aku tau psawat time 2 dri Kl...Time dyorg nk blik 2...PakCik 2 mnarik &pegang tangan isterinya 2 dan bjalan bpimpin tangan ke kereta..Cewah...so sweeet laaa...Romantik la PakCik..bisik hatiku..Nie la org kte cinta sejati..Smpai ke tua..bru btol kn..Huhu..aku bkn brase hairan...tpi terkesima dgn gelagat 2...Hubungan mesra yg bkekalan sampai ke hari tua...Ble tgok je gitu...Aku terus berharap aku pun akn begitu gk ngan psgan aku..Sampai ke hari tua aku...hmmm..ntah sempat ke tidak...Harap2 pnjg umor laa..Insyaallah...Tuntasnya...eyh mcm karangan time skolah plak pkai tuntas2 nie..huhu..Dri pmerhatian yg dbuat & stelah dibuat hipotesis...Semakin tua Semakin syg dterima...hehe...Sentiasa sayang...Salam syg didedikasikan kpd Ayh &Mama yg sntiasa syg pda anakandamu ini...N 4 someOne ILove n Miss always...N xlupe pd kwn2 yg setia mmbce cebisan aku nie...Nantikan eksperimen bru dri ku dgn hipotesis yg lain plok k...hehehe...
Nantikan episod baru dri PrinCe ArCher....

0 comments: