SaHabat ArCher

Saturday, June 16, 2012

Tiada kata dari kata...

ibaratkan sudah jatuh ditimpa tangga...taktau apa lagi yang boleh disandarkan sebagai kekuatan melainkan ibu bapaku...luaran mungkin terukir senyuman...tapi hati siapakan tahu...memang benar kepayahan tu adalah dugaanNya...sejauh mana lagi mampu kubersabar untuk harungi sorang2...apa erti kalau hidup dibenci orang dan boleh diibaratkan hidup segan mati takmau lagaknya...makin hari makin jauh..bukan aku nak persalahkan orang lain sedangkan kelemahan datang daripada aku..yang buruk,yang hodoh,yang keji semua datang daripada aku...aku sedar siapa aku..kalau benar...biarkanlah aku sendirian...meneladani liku2 hari ku..bukan aku ego tapi aku merasakan lagi terseksa bila dapat tahu aku menyebabkan orang bersedih...MAAFKAN aku sahabat...

0 comments: