SaHabat ArCher

Monday, January 23, 2012

Hanya Tuhan Yang Tahu...

aku tak mungkin dapat menjauhkan diri kerana makin ku lari makin dekat aku rasa...setiap perkara disekeliling sentiasa saling berkait...setiap kali aku ingin lupa ada yang mengingatkan.sememangnya  aku tak boleh lepaskan perasaan nie...aku tak bisa padamkan memori ini seperti mana mudahnya untuk memadamkan memori pada cakera...aku cuba,tapi tiada yang setanding rasa yang dianugerahkan ini...walaupun hanya sekejap tempoh berlalu,namun terasa banyak yang aku lalui...biarpun ia pergi nun jauh disana...aku tetap disini berdiri sehingga tuhan mentukan apa seterusnya...bukan putus asa..tapi bila tiba masanya...aku akan melangkah sendirinya....dengan berbuat demikian,hari ini tidak aku sia2kan...soal bila detiknya,aku pun tidak pasti...hanya Allah Yang Mengetahui...
                                                    
dalam lena,diri dibuai rasa indah...
tanpa sebab yang konkrit,aku tersenyum waktu jaga...
tapi sayang 
ianya  tak berkekalan kerna kenyataannya mungkin tak seindah mimpi...

0 comments: